Search
Close this search box.
دگتر ارتوپد

بهترین دکتر ارتوپد | فوق تخصص و جراح در تهران

یکی از رایج ترین سوالات بیمارانی که با اختلالات حرکتی دسته پنجه نرم می‌کنند، این است، بهترین دکتر ارتوپد تهران کیست؟ دکتر ارتوپد چه وظایفی دارد؟ در مواردی که در اثر ضربه، آسیب، وراثت یا بیماری مشکل عضلانی و استخوانی وجود داشته باشد، این پزشک در رفع آن به شما کمک خواهد کرد. انتخاب پزشک خوب اهمیت بسیار زیادی در تشخیص و نتیجه گیری مطلوب از درمان دارد. در ادامه به بررس بیشتر و معرفی بهترین دکتر ارتوپد در تهران می پردازیم:

 دکتر ارتوپد کیست؟

بهترین متخصص ارتوپد
بهترین متخصص ارتوپد

دکتر ارتوپد( به انگلیسی Orthopedic) یا جراح و متخصص ارتوپدی، متخصصی است که مشکلات مرتبط با اختلالات عضلانی و اسکلتی را درمان می‌کند. این پزشک با استفاده از روش‌های جراحی یا غیر جراحی بیماریهای را درمان می‌کند.

این پزشک متسقیماًً با ارگان های بدن از جمله مفاصل، استخوانها، تاندون ها، لیگامانها و اعصاب داخلی سرکار دارد                                                             

 از بیماریهایی که این متخصص درمان می‌کند، می توانیم به این موارد اشاره کنیم:

  • تروما عضلانی و استخوانی
  • بیماریهای نخاعی
  • آسیب های ناشی از ورزش
  • بیماری زوال
  • عفونت ها
  • بعضی از بیماریهای مادرزادی
  • بیماریهای  ستون فقرات

انتخاب دکتر ارتوپد خوب و و با تجربه اهمیت بسیار زیادی در نتیجه گیری از درمان دارد، برای گرفتن بهترین نتیجه لازم است، از متخصصی که قبلا سابقه درمان این بیماری را داشته، کمک بگیرید. این پزشک با استفاده از روش‌های توانبخشی، جراحی یا درمان فیزیکی مشکلات بیمار را درمان میکند.

در صورتی که پزشک ارتوپد در یک زمینه خاص تخصص بگیرد، یکی از مشکلات مربوط به دست، پا، آرنج، شانه یا زانو را درمان میکند. این دکتر زمینه‌های بسیاری فعالیت داشته و مشکلات متنوعی را درمان می‌کند.

بهترین دکتر ارتوپد چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین دکتر ارتوپد، متخصصی است که بتواند علت مشکلات را سریع شناسایی کرده و درمان نماید. این متخصص باید بتواند انواع مشکلات سیستم اسکلتی و استخوانی را به روش صحیح درمان نماید. در ضمن قبلا انجام این درمان را داشته باشد. همچنین یکی از نشانه های دکتر ارتوپد خوب میزان رضایت‌مندی بیماران از ایشان و نتیجه گیری از درمان است.

 متخصص ارتوپدی با معاینه جسمی، تصویر برداری، انجام MRI و … وضعیت بیمار را بررسی می‌کند. تا با توجه به وضعیت سلامتی بیمار بهترین درمان را توصیه نماید.

بهترین دکتر ارتوپد در تهران کیست؟

یکی از گزینه های بهترین دکتر ارتوپد تهران، آقای دکتر علیرضا میرزازاده هستند. دکتر میرزازاده سالها در زمینه تشخیص و درمان بیماری های اسکلتی عضلانی فعالیت داشته و تجربه درمان هزاران بیمار و جراحی را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده اند. میزان بالای رضایت مندی از ایشان نشان دهنده ویژگی های مثبت اخلاقی و کاری است.

 ایشان جراح ارتوپد و فوق تخصص تعویض مفاصل هستند. همچنین به عنوان جراح استخوان و ستون فقرات نیز فعالیت دارند. همچنین ایشان عضو آکادمی جراحان ارتوپد استرالیا بوده و دوره تکمیلی تروما و درمان شکستگی و دفورمیتی های استخوانی را گذرانده است. 

در چه مواردی به متخصص ارتوپد مراجعه کنیم؟

اگر در استخوان ها و عضلات مشکلی را احساس می‌کنید، و یا از نظر حرکتی دچار آسیب شده اید، نیاز به متخصص ارتوپد دارید. به علاوه در صورتی که بر اثر ضربه یا تصادفات آسیبی به استخوانها، مفاصل، تاندونها و اعصاب وارد شده باید به متخصص ارتوپد مراجعه کنید. این متخصص می تواند به شما در رفع و درمان مشکلات احتمالی کمک کند.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *