Search
Close this search box.
جراح-ستون فقرات

بهترین دکتر جراح و متخصص ستون فقرات در تهران

بهترین جراح ستون فقرات چه کسی است؟ از کجا باید بهترین جراح را در این زمینه پیدا کنم؟ یکی از شایع‌ترین مشکلاتی که میان افراد میانسال دیده می‌شود، مشکلات مرتبط با ستون فقرات است که زندگی روزمره را با اختلال مواجه می‌کند و برای انجام جراحی در این زمینه باید حتما به بهترین جراح ستون فقرات مراجعه کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا جراح و دکتر ستون فقرات فوق العاده با تجربه را برای شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید : جراحی ستون فقرات چگونه انجام میشود.

دکتر ستون فقرات چه متخصصی است؟

دکتر ستون فقرات

جراح ستون فقرات یک درجه بالاتر از تخصص ارتوپدی است که در زمینه مشکلات و بیماری‌های مرتبط با ستون فقرات تخصص دارد.

جراح ستون فقرات متخصصی به نام “جراح ارتوپدی فقرات” یا “نورو جراح فقرات” است. این متخصصان در حوزه جراحی ستون فقرات و مشکلات مرتبط با این بخش از جسم، به تشخیص، درمان، و انجام عمل‌های جراحی در این حوزه می‌پردازند. آنها با استفاده از تجهیزات پزشکی پیشرفته، تجربه حرفه‌ای و دانش علمی، در مواردی از جمله افتراق‌نسبت، هرنیا، تصادفات، و بیماری‌های فقرات مداخله می‌کنند تا به بهبودی بیماران کمک کنند.

بهترین  جراح ستون فقرات چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین جراح ستون فقرات باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  • بهترین جراح ستون فقرات باید تخصص و تجربه قوی در زمینه جراحی ستون فقرات داشته باشد.
  • باید با تکنولوژی‌ها و روش‌های جدید در حوزه جراحی ستون فقرات آشنا باشد. این شامل آشنایی با تجهیزات پیشرفته، روش‌های جدید جراحی و تکنیک‌های نوین است که بهبود بالینی و نتایج بیماران را تضمین می‌کند.
  • توانایی بالایی در برقراری ارتباط مؤثر با بیماران بسیار مهم است. جراح باید بتواند به صورت دقیق به نیازها و نگرانی‌های بیماران گوش کند و توضیحات و راهنمایی‌های لازم را به آن ها ارائه دهد.
  • باید توجه ویژه‌ای به نیازها و خواسته‌های بیماران داشته باشد. او باید بیمارمحور بوده و به حفظ سلامتی و رضایت بیماران اهمیت بدهد.

بهترین جراح ستون فقرات در تهران کیست؟

به عنوان یکی از  بهترین جراحان ستون فقرات در تهران، می‌توان دکتر علیرضا میرزا صادقی را معرفی کرد زیرا ایشان تاکنون هزاران جراحی ستون فقرات انجام داده اند که نتایج بسیار مثبت و چشمگیری در این زمینه به همراه داشته است. بیماران ایشان که این جراحی را انجام داده اند، اکنون در زمینه سلامت مهره های ستون فقرات و فعالیت های حرکتی هیچ مشکلی ندارند و تاکنون رضایتمند بوده اند. بهتر است ابتدا قبل از تصمیم گیری و اقدام برای انجام این عمل با ایشان مشورت به عمل آورید.

فلوشیپ متخصص ستون فقرات چه کسی است ؟

در واقع فلوشیپ جراحی ستون فقرات همان فوق تخصص جراح در این زمینه است که سطح تخصص و مهارت فوق العاده ای در زمینه جراحی ستون فقرات دارد. معمولا پزشکان ارتوپدی با گذراندن دوره ای دو ساله موفق به اخذ فلوشیپ ستون فقرات خواهند شد. دکتر علیرضا میرزاصادقی از بهترین جراحان متبحر و با تجربه در  شهر تهران برای مشکلات مرتبط با ستون فقرات است.

ایشان در ناحیه ستون فقرات تسلط فوق العاده ای داشته و پیچیده ترین جراحی های این ناحیه را انجام می‌دهند و نتایج مثبتی را تاکنون رقم زده اند.

برای درمان چه بیماریهایی به جراح ستون فقرات مراجعه می کنند؟

جراحان ستون فقرات برای درمان یک سری اختلالات و بیماری‌های مرتبط با ستون فقرات مورد مراجعه قرار می‌گیرند. برخی از این بیماری‌ها و مشکلات عبارتند از:

  • هرنیاسیون دیسک(بیرون زدن دیسک): در این حالت، بافت‌های دیسک بین مهره‌ها آسیب می‌بینند و منجر به فشار و التهاب عصب‌ها می‌شود. برای برداشتن بخشی از دیسک آسیب دیده و کاهش فشار بر روی عصب‌ها جراحی انجام می‌شود.
  • در رفتگی مهره کمر: یک یا چند مهره در ستون فقرات از محل قرارگیری طبیعی خود خارج می‌شوند، که ممکن است عصب‌ها را تحت فشار قرار دهد و درد و علائم دیگری ایجاد کند. برای تثبیت و تعویض مهره‌ها و استقرار طبیعی آن ها جراحی انجام می‌شود.
  • تنگی نخاع کمر: در این حالت، فضای داخلی کانال نخاعی کاهش می‌یابد و نخاع تحت فشار قرار می‌گیرد. این ممکن است به علت تشکیل پیچیدگی‌ها، تومورها، عفونت‌ها و غیره باشد. جراحی می‌تواند برای ایجاد فضای بیشتر در کانال نخاعی و کاهش فشار آن روی نخاع انجام شود.
  • شکستگی استخوانی: در صورت شکستگی استخوان‌های ستون فقرات، جراحی برای تثبیت استخوان و اصلاح شکستگی انجام خواهد شد.
  • تغییرات ستون فقرات: برخی از بیماری‌ها مانند اسکلروز چندگانه، آرتریت روماتوئید، اسپوندیلوز آنکیلوزان و اسکولیوز (انحراف جانبی ستون فقرات) ممکن است نیاز به جراحی داشته باشند.

بهترین جراح ستون فقرات حتما در این زمینه دوره چندین ساله گذرانده و تخصص خود را در مورد آناتومی ستون فقرات پیشرفته کرده و پیچیده ترین جراحی ها را در این راستا انجام می‌دهد.  برای مشاوره با دکتر علیرضا میرزا صادقی می‌توانید با شماره های تماس ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول جراح ستون فقرات

چگونه می‌توان یک جراح ستون فقرات خوب پیدا کنم؟

جستجو در اینترنت
·        خواندن و تحقیق نظرات بیماران در گوگل
·        مراجعه به مطب و مشاوره با جراح
·        مشاهده فیلم نمونه کارهای عمل

در منطقه غرب تهران جراح خوب ستون فقرات کیست؟

دکتر علیرضا میرزا صادقی در منطقه سعادت آباد برای ارائه خدمات مطب دارد و به عنوان بهترین جراح ستون فقرات در تهران شناخته شده است.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *